Ми зібрали тут найважливіші питання, які можуть стати у нагоді всім хто планує взаємодіяти з нашою платформою.
Для тих хто опублікував запит на допомогу
Коли буде надана відповідь на мій запит?
Часові рамки надання відповіді залежать від волонтерів, а не від нашої платформи.
Що робити, якщо відповіді на запит немає?
Ми даємо 4 дні на те, щоб волонтери відповіли на запит, якщо через 4 дні ви не отримали відповіді, будь ласка, спробуйте написати нам у телеграм @needhelpsupport, ми позначимо ваше повідомлення як термінове на сайті.
Що робити, якщо знайшли помилку у запиті або вважаєте запит недійсним?
Натисніть на іконку "три крапки" вона є в кутку кожного запиту, там ви можете поскаржитися на запит.
Що робити, якщо вас намагалися обдурити?
Якщо таке сталося, будь ласка, напишіть нам у телеграм @needhelpsupport деталі ситуації і ми будемо приймати подальші рішення по кожному окремому випадку.
Що робити, коли мій запит виконали?
Зайдіть, будь ласка, у ваш профіль на сайті та поміняйте статус запиту на "виконаний"
Для волонтерів
Що робити, якщо вам не відповідають за, вказаним у запиті, номером телефону?
Можливо у людини, яка потребує допомоги, на даний час, немає можливості бути на зв'язку, спробуйте написати йому повідомлення в месенджери, якщо ж і там відповіді немає, пропустіть цей запит і переходьте до іншого.
Що робити, якщо знайшли помилку у запиті?
Натисніть на іконку "три крапки" вона є в кутку кожного запиту, там ви можете поскаржитися на запит.
Що робити, якщо у запиті надали недостовірну інформацію?
Якщо таке сталося, будь ласка, напишіть нам у телеграм @needhelpsupport канал деталі ситуації і ми будемо приймати подальші рішення по кожному окремому випадку.
Що робити, якщо ви знайшли підозрілий запит?
Якщо таке сталося, будь ласка, напишіть нам у телеграм канал @needhelpsupport деталі ситуації і ми будемо приймати подальші рішення по кожному окремому випадку.
Що робити, після того, як ви виконали запит на допомогу?
Попросіть людину якій ви допомогли, зайти у свій профіль на сайті та поміняти статус запиту на “виконаний”. У майбутньому ми зробимо рейтингову систему, що буде для вас плюсом.
Для партнерів
Як стати нашим брендом партнером?
Всі наші партнери ведуть активну діяльність для допомоги нашій платформі, якщо ми можемо бути один одному корисні, будь ласка, дайте нам знати, просто написавши у телеграм @needhelpsupport.
Що повинні робити бренд-партнери?
Ми очікуємо що бренд партнери, будуть усіляко допомагати користувачам платформи, залежно від сфери діяльності. Якщо ви відчуваєте бажання допомогти, будь ласка, дайте нам знати, просто написавши у телеграм @needhelpsupport.